czwartek, 22 listopada 2012

" Marzenie przybrało odwrotny bieg. "

Przepraszam
że tak długo nic nie wstawiałam, 
ale jakoś nie było czasu na takie sprawy. =D


* * *

11.11.2012 r. 

Tak marzę i marzę, 
 szukam odpowiedzi, na każde z moich pytań.
Szukam szczęścia, 
radości i pięknych chwil, które chcę spędzić z Tobą. 
Sekundy, minuty  przy Tobie to mój własny ułamek szczęścia, 
który dostaje.
Zawsze byłeś po mojej stronie, 
obiecywałeś, że poczekasz. 
Choćbyś miał czekać długi czas.
Ta obietnica coś Ci nie wyszła. 
Gdy ja to doceniałam, to na wspólne szczęście było za późno.

* * * 


By  Natural<3


2 komentarze:

  1. N raj-ocen.blogspot.com pojawiła się odpowiedź do Twojego zgłoszenia. Prosimy, abyś zmieniła oceniajacą, poniewaz MissBloody jest na urlopie. :)
    Przepraszamy za kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz poznać zdanie na temat swojego bloga? Nie boisz się słów krytyki, bądź uwielbiasz pochwały?
    Jeśli nie lękasz się także poskramiania upiorów, a krytyka jest Ci dobrze znana, zapraszamy do załogi.
    Zgłoś się do Dark-Evaluation.blogspot.com, a poznasz zdanie prawdziwych egzorcystów! Twoje demony zostaną odgonione, a Ty będziesz spać w spokoju.

    OdpowiedzUsuń